Missie
Hestia wil als solide onderneming garant staan voor zekerheid en optimale kwaliteit door de ICT-infrastructuur van onze klanten te ondersteunen en/of volledig te beheren. We willen erkend worden als een echte kennisorganisatie met een bewezen staat van dienst, vooral door onze gedreven en geëngageerde medewerkers die echt het verschil kunnen maken op de markt.
Aanpak
Hestia is gespecialiseerd in het leveren van ICT diensten. Zij richt zich daarbij niet enkel op de pure ondersteuning van de ICT-infrastructuur, maar probeert steeds in overleg met haar klanten te kijken waar een potentiële meerwaarde kan gevonden worden.
Door een portefeuille van kwaliteitsvolle diensten en oplossingen aan te bieden geeft het bedrijven de mogelijkheid zich opnieuw op hun kernactiviteiten te richten.
Hestia tracht steeds een langetermijnrelatie uit te bouwen met haar klanten en een ‘trusted managed service provider’ te worden.
Ons bedrijf is actief in alle sectoren en bedient zowel kleine, middelgrote als grote ondernemingen.
Kwaliteit
MSPA kwaliteitslabel – UCS
Hestia heeft als eerste onderneming in België de certificering ontvangen conform met het Managed Services Accreditation Program (MSAP) van MSPAlliance (MSPA). Tot op vandaag is Hestia nog steeds de enige in België met deze certificatie.
MSAP is het eerste programma in zijn soort en werd specifiek ontwikkeld en uitgewerkt om bedrijven die een beroep doen op managed services providers de zekerheid te bieden dat de dienstenleverancier tot wie ze zich richten, beantwoordt aan de hoogste kwaliteitsnormen op vlakken als financiële stabiliteit, faciliteiten, hun activiteiten op het vlak van managed services en klantentevredenheid.
De domeinen die door het MSAP programma worden gevalideerd kunnen eveneens volledig worden afgetoetst aan de ISO 27001 certificatie.
MSP Mentor 501
Voor het vierde jaar op rij heeft Hestia zijn plaats verdiend in de TOP 501 van Managed Service Providers.
- 97ste plaats wereldwijd
- 5e plaats wereldwijd op de “global top 100 vertical market MSP’s” voor de sector Technology
De resultaten van MSPMentor 501 zijn gebaseerd op een jaarlijkse rondvraag in december/januari.
Net als bij een tienkamp is de rangschikking gebaseerd op een waaier aan criteria in plaats van op een enkele parameter.
MSPA Code of Ethics & Conduct
De MSPAlliance Cloud & Managed Service Provider’s Code of Ethics & Conduct (MSPA) bevat een set aan duidelijk gedefinieerde standaarden waaraan elk lid mee instemt zich te houden. Het omvat belangrijke punten zoals het garanderen van klant confidentialiteit, het vermijden van belangenverstrengelingen, en hoe men op een professionele manier met klanten dient om te gaan.
Deze geschreven verbintenis onderscheidt MSPAlliance leden van hun concurrenten. Als enige organisatie in de sector die deze vorm van klant verzekering biedt, toont het aan waarom bedrijven de zorg van hun IT systemen toevertrouwen aan onze leden.